Hoe werkt het?

Ontbijt bestellen

Wij bezorgen uw ontbijt 7 dagen in de week. Is uw bestelling vóór 12:00 uur bij ons geplaatst, dan staan wij de volgende ochtend (van dinsdag t/m zondag) bij u op de stoep. Bestellingen voor maandag ontvangen wij graag op zaterdag vóór 16:00 uur.

Betalen

U kunt contant afrekenen bij bezorging, vooraf overboeken, veilig betalen via iDeal of met de Ontbijt Aan Huis Cadeaubon

Bezorging

Ontbijt Aan Huis bezorgt 7 dagen per week en dat doen we ook op feestdagen.
Wij bezorgen in 6 tijdsblokken van 1 uur*:
  • tussen 07:30 uur & 08:30 uur
  • tussen 08:00 uur & 09:00 uur
  • tussen 08:30 uur & 09:30 uur
  • tussen 09:00 uur & 10:00 uur
  • tussen 09:30 uur & 10:30 uur
  • tussen 10:00 uur & 11:00 uur
  • U kunt natuurlijk zelf uw voorkeur binnen deze zes tijdsblokken aangeven.

    * Op de populaire ontbijtdagen Moederdag, Vaderdag, Valentijnsdag, Pasen en de twee kerstdagen hebben wij iets meer tijd nodig. Om teleurstellingen te voorkomen telt u op deze dagen een extra uur vóór en ná het door u aangegeven tijdsblok.

    Wilt u buiten de reguliere tijdsblokken genieten van één van onze ontbijtjes, dan kunt u contact opnemen met ons via het contactformulier. Wij vertellen u graag de mogelijkheden.

    Verzorgingsbied en bezorgkosten

    Voor de bezorging wordt een vergoeding voor de bezorgkosten gevraagd. Ons bezorggebied is (Nederlands) Zuid-Limburg, met de aanliggende Belgische gemeenten Riemst, Maasmechelen, Lanaken en Voeren en de Duitse gemeente Aachen. Bij de bestelling worden de bezorgkosten automatisch berekend.

    Indien u twijfelt over of wij bij u bezorgen neemt u dan contact op met ons op via het contactformulier.

    Annuleren

    Het kan zomaar gebeuren dat u een bestelling wilt annuleren. Dat kan natuurlijk. Wij vragen u dit echter wel te doen vóór uiterlijk 12:00 uur op de dag voorafgaande aan de bezorgdag.
    De annuleringskosten bedragen in dat geval €1,50. Dit bedrag wordt afgetrokken van uw reeds betaalde rekening. Het saldo wordt binnen 7 dagen naar uw rekening overgemaakt.
    Als u onverhoopt pas ná 12:00 uur op de dag voor de bezorgdag annuleert, brengen wij 50% van uw bestelbedrag in rekening. Het saldo wordt binnen 7 dagen naar uw rekening overgemaakt.
    Een annulering geeft u per mail of via ons contactformulier. U ontvangt van ons vervolgens een bevestiging per e-mail. Pas na ontvangst van deze bevestiging is uw annulering definitief.


    Wijzigingen

    Wijzigingen kunt u per mail of via ons contactformulier doorgeven.


    Eventuele problemen op de bezorgdag

    We gaan er natuurlijk niet van uit, maar op de bezorgdag kan er door onmacht van Ontbijt Aan Huis een onverhoopt probleem optreden. Denk bijvoorbeeld aan een verkeerscalamiteit (omleiding, wegopbreking, file, etc.). Misschien is de ontvanger niet aanwezig of wordt niet wakker (de bel is stuk of het is de vorige avond erg laat geworden). Om vervelende discussie achteraf te voorkomen, gaan wij in onderstaande situaties als volgt te werk.

  • De ontvanger doet niet open

    Ontbijt Aan Huis probeert de ontvanger telefonisch te bereiken. Als dit niet lukt, bellen wij de besteller (indien dit niet de ontvanger is). Na succesvol contact kan er eventueel in overleg worden besloten het ontbijt bij een goede buur af te leveren. Indien mogelijk (afhankelijk van het bezorgschema) kan mogelijk ook een ander bezorgmoment worden geprikt.

  • De ontvanger weigert het pakket

    Dat kan natuurlijk. Vooral als het een verrassing is. In dat geval neemt Ontbijt Aan Huis contact op met de besteller voor overleg. Uiteraard gaan wij dan uit van een oplossing binnen de gestelde bezorgtijd. Alhoewel wij erg flexibel en servicegericht zijn, zullen wij in het geval van een mislukte aflevering (buiten de schuld van Ontbijt Aan Huis) het volledig betaalde bedrag in rekening moeten brengen. Dit houdt in dat u geen teruggave ontvangt. Wij moeten het bestelde ontbijt tenslotte zelf ook afschrijven. Om er dus voor te zorgen dat in bovenstaande gevallen alle opties benut kunnen worden, is het belangrijk alle gevraagde telefoonnummers correct in te vullen. Zo helpen we elkaar een beetje op de vroege ochtend!


    Kortingsacties

    Bij kortingsacties is iedere code slechts éénmaal te gebruiken. U vult de unieke code op het bestelformulier in bij actiecode en het bedrag wordt verrekend op het eindbedrag.


    E-mail

    Door middel van het achterlaten van uw e-mailadres bij uw bestelling, geeft u Ontbijt Aan Huis toestemming om uw e-mailadres te gebruiken voor de nieuwsbrief. We zullen u niet spammen of uw e-mailadres verstrekken aan derden. Uiteraard bent u vrij om u via één klik weer af te melden van onze nieuwsbrief.